Pagina's

zaterdag 13 februari 2016

Cadeaudoosje

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor alle lieve en leuke berichtjes op mijn eerdere berichten! Ik lees ze allemaal met heel veel plezier! Super leuk dat jullie de tijd nemen om hier een kijkje te komen nemen en mijn blog komen volgen, ik waardeer het enorm! Bedankt allemaal!

Vandaag wil ik geen kaart laten zien, maar een leuke cadeauverpakking. Het patroon is hier te vinden.

 
Het melkpakje is gemaakt voor een bekende van mij die een kleintje verwacht, en die ik een leuk presentje wilde geven. Uiteraard moest dit presentje in een leuke verpakking. Omdat het een meisje word moest er natuurlijk roze in verwerkt worden, en aangezien er in de babykamer mintgroen voorkomt was de keuze voor het mooie papierblok Peach&Mint al snel gemaakt.


Met mica-sheet heb ik nog een leuk raampje gemaakt, waarbij het baby’tje al ondeugend om het hoekje spiekt! De stempel kiekeboe paste daar goed bij.

 
Uiteraard mochten de giraf en het schaap ook niet ontbreken op de verpakking! Tot slot nog een leuk treintje erbij, en de mooie mal van de zwangere vrouw. Omdat ik ook nog wat leuke stempels in mijn verzameling vond, kregen die ook nog een mooi plekje. Nog even de gaatjes aan de bovenkant maken (oh wat was dit nog lastig!) en de cadeauverpakking was af.

 
 
De foto’s zijn niet helemaal van goede kwaliteit, ik stond op het punt van vertrekken toen ik mij bedacht nog geen foto’s gemaakt te hebben. Snel dus nog foto’s gemaakt maar met slecht licht. Het was nog vroeg in de ochtend dus nog redelijk donker.. ;-)

Gebruikte Materialen:

-Pretty Paper Bloc – PB7047 Peach&Mint – Marianne Design
-COL1385 – Eline’s schaap -  Marianne Design
-COL1386 – Eline’s giraf – Marianne Design
-COL1387 – Eline’s baby – Marianne Design
-LR0348 – Zwangere vrouw – Marianne Design
- Stempels – EC0106 & EC0107 – Marianne Design
-LR0308 – Trein
- Lint – Xenos

Liefs,
Marjolein

6 opmerkingen:

  1. Hoi Marjolein! Bedankt voor je berichtje. Leuk dat je ook bent gaan bloggen. Ik wens je veel plezier met deze nieuwe verslaving. ;-) Leuke kaarten en doosje heb je gemaakt, zoals je wellicht hebt gezien ben ik ook dol op alLe mooie materialen van Eline. De mallen, de stempels en het papier doen het áltijd goed - vooral op babykaarten (mijn favorietjes!). Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!

    Leuk dat je een kijkje bent komen nemen & een berichtje hebt geplaatst! :)
    Ja de materialen zijn echt geweldig en met name de babykaarten, mijn grote favoriet inderdaad! Hopelijk kom je snel nog eens langs.

    Liefs,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk gemaakt Marjolein.
    Ben gelijk volger geworden.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk gemaakt Marjolein.
    Ben gelijk volger geworden.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi!

      Wat leuk dat je een kijkje bent komen nemen en volger bent geworden..
      Waardeer ik enorm!

      Liefs,
      Marjolein

      Verwijderen
  5. Nog even een kijkje nemen op je blog en ik zag je vanaf nu jou kunt volgen!
    Dat ga ik dan ook graag doen! Je cadeaudoosje is super mooi gemaakt, zo lief!!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!