Pagina's

zondag 7 februari 2016

Hallo kleine meid!


Wat een leuke en lieve reacties op mijn eerste blogbericht! Bedankt allemaal! 

Vandaag weer een kaartje met die té leuke diertjes van Eline Pellinkhof. Om verliefd op te worden toch! Ik vind ze in ieder geval erg lief.. en in combinatie met het mooie papier en het lieve baby’tje was de kaart al snel klaar!
 

Gebruikte materialen:

-  COL1384 – Eline’s Olifant – Marianne Design
-  COL1385 – Eline’s Schaap – Marianne Design
-  COL1387 – Eline’s Baby –Marianne Design
- Pretty Paper Bloc – PB7047 Peach&mint – Marianne Design
- Stempel: EC0106 – Marianne Design

Nu ik een blog heb, kan ik ook gezellig mee doen met de leuke challenges die altijd voorbij komen! Deze kaart wil ik dan graag mee laten doen bij de volgende challenge:


Waarbij alles mocht, als er maar een strik op zit!

Liefs,
Marjolein

14 opmerkingen:

  1. Onwijs schattig Marjolein!!
    Heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom in blogland Marjolein! hopelijk vind je het net zo leuk als wij...maar pas op want het is wel een beetje verslavend, haha Je tweede kaartje geplaatst en al mee doen met onze Challenge bij Scr@p-Cards, heel erg leuk! Je kaartje is enig met de diertjes van Eline, ze zijn ook zo cute! Ik ga je blog ook volgen hoor en veel blogplezier!
    Groetjes van Gerie en DT Scr@p-CArds

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi!

      Wat leuk dat je me komt volgen.
      Tot nu toe vind ik het erg leuk in blogland. Mede door al jullie leuke & lieve reacties.

      Liefs,
      Marjolein

      Verwijderen
  3. Wat een schatje deze kaart Marjolein! De diertjes van Eline zijn inderdaad te leuk en ook te schattig :) Je hebt hen heel leuk gecombineerd met de baby en het strikje op het hoofd van de olifant is een heel leuk detail!
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi!

      Dankjewel voor je lieve berichtje.
      Waardeer ik enorm! :-)

      Liefs,
      Marjolein

      Verwijderen
  4. hallo marjolein.
    wat leuk dat je een blog bent begonnen.
    ik ben meteen volger van je geworden.
    het zijn nog niet veel kaartjes die je er op hebt staan maar ze zijn wel super schattig. ben benieuwd naar je volgende kaartjes.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je op m'n blog bent gekomen & volger bent geworden!

      Liefs,
      Marjolein

      Verwijderen
  5. Wat een schattig kaartje! De diertjes van Eline hebben een hoog cute-gehalte ;-)
    Gezellig dat je een blog begonnen bent. Omdat je bij mij een berichtje achterliet en volger werd, kwam ik hier ook eens kijken en volger geworden.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi!

      Ja de diertjes hebben heel erg hoog cute gehalte! :-)

      Leuk dat je m'n blog komt volgen.. & bedankt voor je leuke en lieve berichtje.

      Liefs,
      Marjolein

      Verwijderen
  6. Hoi Marjolein
    Wat een superlief kaartje met deze diertjes en de achtergrond met de ge-emboste hartjes is een erg mooi extra detail.
    Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je lieve & leuke berichtje!

      Liefs,
      Marjolein

      Verwijderen
  7. Wat een schattig kaartje Marjolein....heel erg leuk gedaan!
    Ben gelijk volger van je geworden.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je lieve & leuke berichtje!

      Liefs,
      Marjolein

      Verwijderen
  8. Hoi Marjolein,
    ik zag je reactie bij Colien, dat je nog maar net aan het bloggen bent. Ik dacht: ik ga veen kijken. EN ik word ook volger. Niets zo leuk als trouwe volgers. Je kaartjes zijn leuk. Deze is eng met de baby, olifant en het schaapje.
    Kom je ook eens bij mij kijken?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!