Pagina's

woensdag 10 februari 2016

Mannenkaart #1


Deze keer een leuk kaartje voor de mannen. Kaarten die toch altijd wat moeilijker te maken zijn vind ik zelf. Maar met de smartphone erbij, werd het al snel een leuke kaart voor de heren nog een leuk
jute touwtje erop en een leuk slingertje met washitape gemaakt en het kaartje was klaar!
 
 
Gebruikte materialen:
-COL1359 Smart Phone – Marianne Design
- Pretty Paper Bloc – PK9101 All for the men – Marianne Design
-Washitape – Action en Hema
- Sterretjes – Xenos

Liefs,
Marjolein


5 opmerkingen:

  1. Hoi Marjolein.
    Ben via via op je blog gekomen en wat heb je een leuke blog met leuke kaartjes. Ben volger geworden. Wat heb je stoer mannenkaartje gemaakt. Ik heb daar ook altijd moeite mee hoor, maar die smartphone is een goeie oplossing.
    Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi!

      Wat leuk dat je hier terecht bent gekomen en volger bent geworden.
      En bedankt voor je leuke berichtje! Waardeer ik enorm. :-)

      Verwijderen
  2. Ontzettend leuke kaart Marjolein!
    Lekker stoer en echt voor een man.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je leuke & lieve berichtje!

      Liefs,
      Marjolein

      Verwijderen
  3. wat een geweldig mooi kaartje en wat maak je schitterende creaties,
    ben gelijk volger geworden
    ik heb je kaartje gelift en mee laten doen met een challenge
    ik heb er wel bij gezet dat dit idee van kaartje niet van mij afkomt maar van jou
    ook heb ik een link naar jou blog gemaakt
    ik hoop dat je dit goed vind, zoniet dan haal ik het weer weg
    ben benieuwd wat de reaties zijn

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!