Pagina's

donderdag 25 februari 2016

Mannenkaart #2 - MD Challenge

Wauw, na even niet online te zijn geweest, door een drukke werkweek. Had ik er nu weer even de tijd voor, en wat lees ik tot mijn grote blijdschap? Kaartjes gewonnen voor de Knotsgekke kaartendagen, hoe leuk! Deze kaartjes gewonnen op het blog van Rimmie. Bedankt! Ik kijk er erg naar uit.. heerlijk struinen over de beurs en zo nu en dan wat nieuwe spulletjes aanschaffen.. :)

Dan nu mijn kaartje, deze keer weer een stoer mannenkaartje gemaakt. Als basis gebruikte ik kraftpapier, en daarna donkerblauw papier. De papiertjes uit het blok ‘all for the men’ paste hier natuurlijk perfect bij.


Ik besloot de leuke rits erbij te gebruiken. De rits borduurde ik nog met blauwe garen. Nog een stoere motor erbij, die ik nog beinkte met distress inkt.

Tot slot nog een leuk embleem erbij waarop ik de tekst ‘van harte gefeliciteerd’ op stempelde en waar ik ook nog een jute touwtje doorheen maakte met een leuk hangertje eraan.

En het mannenkaartje was geboren!

Deze kaart wil ik mee laten doen op het Marianne Design Challengeblog

Gebruikte materialen:

-Pretty Paper Bloc – PK9101 All for the Men – Marianne Design
- LR0287 – Motor – Marianne Design
-CR1260 – Rits – Marianne Design
-COL1343 – Schild – Marianne Design
- Bedeltje Gereedschap – Marianne Design
Jute touw

 
Liefs,
Marjolein

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je kaartjes gewonnen hebt voor de Knotsgekke Kaartendagen! Leuk vooruitzicht, lekker overal kijken en natuurlijk mooie spulletjes kopen. Je mannenkaart is superstoer! Kraft is altijd goed voor een mannenkaart. En wat een goed idee om de rits echt op de kaart 'vast te naaien'. Gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je kaartjes!
    En wat heb je een stoere mannenkaart gemaakt. Superleuk met die rits!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje Marjolein. Lekker stoer.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Die rits heb je mooi verwerkt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes zie ik hier, deze is lekker stoer!!!
    Ik ben je nieuwe volger...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje Marjolein!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker stoer gemaakt Marjolein. Mooie combi dat donkerblauw met kraft.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je de rits er in genaaid hebt! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stoere kaart !!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke,MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke stoere mannenkaart Marjolein.
    Gezellig dat je met ons meedoet/
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie stoere kaart Marjolein!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!