Pagina's

maandag 15 februari 2016

Verjaardag #1

Na alle baby en kinderkaarten, (ja mijn favoriete kaarten om te maken haha!) deze keer een leuke verjaardagskaart met al wat oudere materialen erop, maar daardoor niet minder leuk!

De leuke mannequin en pimp blijven het goed doen op een kaart voor meiden/dames die dol zijn op kleding, met nog een leuke bloem erbij, en het mooie frame was de kaart snel gemaakt.


Het frame en de pumps zijn met behulp van distress inkt ingekleurd. Dit heb ik gedaan door de mal eerst te stansen, vervolgens laat je het nog even in de mal zitten en heb ik met behulp van een kwastje het papier ingekleurd. Daarna druk je het papier uit de mail en heb je, je in dit geval de pump en het frame mooi ingekleurd!

Met dezelfde inkt heb ik ook nog de tekst gestempeld, wel zo leuk om in dezelfde kleuren te blijven werken. Tot slot nog de mannequin wat opleuken met een ‘riempje’ en een ‘ketting’ en de kaart was af!

Gebruikte materialen:

- LR0291 – Pumps – Marianne Design
- LR0292 – Mannequin – Marianne Design
- LR0156 – Bloem&bladeren – Marianne Design
-LR0293 – Oval Frame – Marianne Design - Pretty Paper Bloc – PK9102 Rose garden – Marianne Design
        - Distress inkt – Wild Honey


Liefs,
Marjolein

10 opmerkingen:

  1. Een hele leuke verjaardagskaart Marjolein!
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog en ook jij hebt er weer een volger bij!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je leuke berichtje!

      Liefs,
      Marjolein

      Verwijderen
  2. Mooi kaartje, inderdaad leuk voor meiden en dames die van kleding houden! Je vroeg op mijn blog naar de maten van het doosje. Ik heb daarvoor een Dutch Doobadoo mal gebruikt, de Mini Giftbag.
    groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi!

      Leuk dat je bent komen kijken! Bedankt voor de info nog! :)

      Verwijderen
  3. He he eindelijk ben ik volger bij je geworden (wel met mijn oude logo maar daar moet je maar eventjes doorheen kijken ;-) ) . Maar ik ben inmiddels herstellende van een nierbekkenontsteking... Bah! Maar nu zie ik dat ik weer heel wat gemist heb bij je. Stuk voor stuk heb je prachtige creaties gemaakt zeg! Ook dit kaartje is erg mooi en stijlvol. Zelf vind ik het ook altijd erg leuk om het papier wat door de mal heen steekt te beinkten. Dit geeft net nog wat extra's aan je creatie. Super Marjolein :-) .

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi!

      Wat super leuk dat je bent komen kijken volger bent geworden! :)
      Dank voor je onwijs leuke en lieve berichtje!

      En nog beterschap voor jou!

      Liefs,
      Marjolein

      Verwijderen
  4. Hallo Marjolein,

    Kom ik ook eens even bij jou kijken. Wat een leuke dingen heb je allemaal op je blog staan. Ik zie al dat je net zo'n fan bent van die lieve diertjes van Eline bent als ik. Maar deze is ook super!!! Echt stijlvol.
    Fijne week!!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi!

      Leuk dat je bent komen kijken! En bedankt voor je leuke en lieve berichtje! :)

      Hopelijk tot snel!

      Liefs,
      Marjolein

      Verwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, ik heb ook even rond gekeken op de rest van je blog.
    Super leuk allemaal.
    Ik ben volger van je geworden, kan ik niks meer van je missen ;-)

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi!

      Dankjewel! Leuk dat je een kijkje bent komen nemen, en me komt volgen!

      Liefs,
      Marjolein

      Verwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!