Pagina's

zaterdag 20 februari 2016

Verjaardag #2

Onlangs werd er iemand 30. Een leeftijd die natuurlijk niet onopgemerkt voorbij mag gaan, dus had ik al snel het idee om dit ook op de kaart goed te laten zien. En volgens mij is dat aardig gelukt!


Omdat de kaart voor een vrouw is en het cadeau wat hierbij hoorde ook te maken had met mode paste de pump hier perfect bij, nog wat gezellige vlaggetjes erop gestempeld. En klaar was het kaartje.

 
Aan de binnenkant van de kaart maakte ik nog een soort van cadeaukaartje. De buitenkant versierde ik met wat leuke stempeltjes en een strookje washitape. Binnenin schreef ik het cadeau op, en het kaartje maakte ik dicht met een stukje tape.

Ook wil ik deze kaart mee laten doen bij Hobbyvision. Waarbij het thema: Happy Birthday is!

Gebruikte materialen:

- Pretty Paper bloc – PB7045 Fresh Flowers – Marianne Design
- LR0291 – Pump – Marianne Design
- CA3111 Party Numbers – Marianne Design
- Stempels - EC0152, EC0107, Feeststempel Let’s party – Eline Pellinkhof  & Marianne Design

 

Liefs,
Marjolein






4 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Die grote cijfers zijn echt gaaf gedaan zo! Ik vind het zelf ook leuk om de leeftijd op een kaart te verwerken, maar op de kaarten die ik zelf krijg heb ik het dan weer liever niet, veel te confronterend ;-)
    Erg leuk geheel zo!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me nog zo goed herinneren hoe leuk het is om nieuwe volgers te krijgen als je nog niet zo lang aan het bloggen bent. Jij hebt er weer eentje bij! Leuke kaarten, vooral de bovenste met de grote 30 erop. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke en vrolijke kaart Marjolein! Dertig is inderdaad een leeftijd die niet onopgemerkt voorbij moet gaan en dat is te zien op jouw kaart ;) De pump is een leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor Marjolein. Altijd weer heel persoonlijk als er een leeftijd op staat.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!