Pagina's

donderdag 18 februari 2016

Washitape #1

Vandaag een kaartje met washitape! Want naast de vele kaarten gemaakt met de mooie designmallen, houd ik er ook van om wat simpelere kaartjes te maken met washitape. Washitape is een soort plakband maar dan in allerlei kleurtjes en patroontjes! Superleuk voor op een kaart!


Ik zocht een paar bijpassende kleurtjes washitape, al snel werd dat rood zwart en grijs, dus gebruikte ik ook een rode kaart als basis. Met het washitape kan je ook leuke vlaggetjes maken, ik zocht er een jute touwtje bij en maakte er een leuk vlaggenlijntje van. Vervolgens nog wat simpele stroken onderaan de kaart. Omdat ik de kaart nog niet helemaal compleet vond maakte ik met behulp van het alfabet nog het woord ‘liefs’ en verschenen er aan de zijkant van de kaart nog mooie lijntjes gemaakt met een fineliner.

En klaar was het kaartje! Wat vinden jullie ervan? Houden jullie ook van deze leuke tapejes?

Gebruikte Materialen:

- LR0340 – Alphabet Garland – Marianne Design
- Washitape – Hema, Action
- Zwarte fineliner

Liefs,
Marjolein 

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart zeg! Zwart, grijs en rood is één van mijn favoriete kleurencombinaties, dus deze kaart vind ik erg leuk!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurencombinatie, vrolijke, frisse kaart.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een super leuke kaart!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje Marjolein....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via Mirjam kom ik hier .
    Toffe kaart . Bij elke zondag iets met washitape. Ik keek ook verder en ik ga je volgen . Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!