Pagina's

woensdag 3 februari 2016

Welkom!

Hallo allemaal!

Hier is die dan, mijn blog! Na al een lange tijd het idee te hebben gehad om eens een blog te beginnen, nu eindelijk de blog ook daadwerkelijk gemaakt!

Mijn naam is Marjolein en ben 22 jaar oud. In mijn vrije tijd ben ik graag bezig met het maken van kaarten en andere leuke creatieve activiteiten. Het lijkt mij dan ook erg leuk om mijn creaties met andere te delen!




Gebruikte materialen:

- Collectables Giraf COL1386 - Marianne Design
- Papier: Peach&Mint PB7047
-Stempels: EC0152 Eline Pellinkhof
 
Leuk dat je hier even en kijkje kwam nemen, laat vooral even weten wat je ervan vond!
Ik ga nu verder puzzelen met het opleuken van mijn blog.. tips zijn altijd welkom!


Liefs,
Marjolein

17 opmerkingen:

  1. Natuurlijk kom ik graag een kijkje nemen op je blog!
    Je eerste kaartjes zijn hartstikke leuk. Ze blijven gewoon zo leuk de diertjes van Eline en het papier doet het er gewoon super goed bij.

    Graag zou ik je gaan volgen, maar dan zul je even een volgers "dingetje", sorry ik weet niet hoe het heet, moeten toevoegen via je dashboard, indeling en dan gadget toevoegen.

    Succes!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi!

      Wat leuk dat je een kijkje bent komen nemen! & dank voor je leuke berichtje! :)

      Inmiddels staat er nu ook een knopje waarmee je me kunt volgen.. dus mocht je dat leuk vinden!

      Ik hoop dat je snel nog eens langs komt!

      Liefs,
      Marjolein

      Verwijderen
  2. Hoi Marjolein dank je wel voor jouw berichtje op mijn blog :) Natuurlijk kom ik ook gezellig bij jou langs en wat een lieve kaartjes zie ik :) Ik ben ook jouw nieuwe volger!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Superleuk dat je een kijkje bent komen nemen & volger bent geworden. Waardeer ik enorm! :)

      Verwijderen
  3. Hoi Marjolein,
    Via-via kom ik net op je -zo te zien nog splinter nieuwe- blog terecht.
    Het ziet er al gezellig uit en je eerste kaartjes zijn geweldig leuk!!
    Welkom in de blogwereld van de kaartjes en natuurlijk wordt ik gezellig je volger.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Wat leuk dat je hier terecht bent gekomen & volger bent geworden.. gezellig!

      Verwijderen
  4. Hi Marjolein, bedankt voor jouw berichtje op mijn blog. Natuurlijk kom ik dan ook even bij jou kijken! En je eerste kaartjes zijn al helemaal mijn smaak: de girafjes van MD :) super! Ik ben je volger geworden. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je een kijkje bent komen nemen! & volger bent geworden! jaaa die diertjes met name die girafjes zijn té leuk! Die gaan vast nog vaak voorbij komen.. Liefs, Marjolein

      Verwijderen
  5. Hallo ,
    Wat leuk dat je nu een blog hebt.
    Ben via een candy bij je terecht gekomen .
    Ik kom gauw nog een langst om naar je creaties te kijekn .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je hier terecht bent gekomen! Welkom! :)

      Verwijderen
  6. Bijna vergeten .... Top eerste kaartje om met ons te delen .
    ;-)
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes heb je er al op staan nu ben benieuwd wat er nog komen gaat.
    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! & en leuk dat je een kijkje bent komen nemen.

      Liefs,
      Marjolein

      Verwijderen
  8. Hoi Marjolein,
    Via via kwam ik op je blog terecht en kom je graag volgen. Wat een leuk kaartje is dit geworden. En wat ook leuk is, we zijn even oud (ik ben ook 22)
    Kom je ook gezellig op mijn blog kijken? www.moostlycards.blogspot.com
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welkom !!
    Veel succes . Maar ik denk dat dat wel gaat lukken .Op nog geen 3 weken heb je al 25 volgers !! Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marjolein. Ik heb een vraag voor jou, maar kan je email niet vinden op je blog. Zou je mij willen mailen op mirandaversteege.mv@gmail.com ? Alvast bedankt, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi!

      Oeps, lees nu pas allenreacties van afgelopen dagen.. Beetje druk gehad van de week!
      Ik ga je mailen!

      Groetjes,
      Marjolein

      Verwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!