Pagina's

zondag 21 februari 2016

Zwanger! #1

Alle nieuwe volgers welkom! Leuk dat jullie mijn blog komen volgen :)

Hier een kaartje voor een zwangere vrouw. Laatst maakte ik hier ook al een variant. Maar deze is toch net weer even anders. Omdat ik hier toen ook de hartjes had gebruikt had ik nog precies een stukje over, zonde om weg te gooien toch?
 
 
De hartjes belanden dus weer op de kaart, en omdat het geslacht van het kindje nog niet bekend is vond ik het wel leuk om dan roze en blauwe hartjes te doen. In het midden een strookje washitape, en de zwangere vrouw erbij. Ik stanste ook nog een zwart hartje voor op de buik van de vrouw. En de baby komt alvast nieuwsgierig om een hoekje kijken..

Tot slot nog een leuke stempel erbij, en het kaartje was klaar! Inmiddels is de kaart verstuurd en zijn de ontvangers er erg blij mee.

Gebruikte Materialen:

-Pretty Paper Blok – PK9122 Nanny Memories – Marianne Design
-COL 1387 – Eline’s Baby – Marianne Design
-LR0348 – Zwangere Vrouw – Marianne Design
-DF3413 – Design Folder Hartjes – Marianne Design
-Washi Tape – Pipoos
 
 
 
Liefs,
Marjolein

 

6 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje Marjolein!
    Super schattig! Heel mooi gemaakt.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke zwangerschapskaart heb je gemaakt Marjolein....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje! Heel slim op de hartjes roze en blauw te kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit kaartje is toch wel te schattig Marjolein! Heerlijk vrolijk, super lieve baby en de voetstapjes zijn een leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje . Ik volg je nu maar je berichten komen niet in mijn sidebar , even kijken wat er mis is .
    Bedankt om mij ook te volgen !!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!