Pagina's

donderdag 10 maart 2016

Beterschap #1 - Een opkikkertje

Deze keer een beterschapskaartje, want ook deze moeten we zo nu en dan eens versturen. Ik besloot er een vrolijke opkikker-kaart van te maken. De leuke, vrolijke kikkertjes passen hier natuurlijk prima bij, en in combinatie met het vrolijke papier van Fresh Flowers, word het al snel een vrolijke opkikkerkaart!


Op het designpapier borduurde ik nog een borduurrandje, en gebruikte ik er nog een leuk taartkleedje bij. Tot slot op roze papier nog de tekst ‘snel beter worden’ gestempeld, wat leuke bloemetjes erbij, en klaar was de kaart!
Benodigde materialen:

-Pretty Paper Bloc – PB7045 Fresh Flowers – Marianne Design
-COL1352 – Eline’s Frog – Marianne Design
-CS0894 – Stempel ‘Snel beter worden’ – Marianne Design
Bloemetjes – Marianne Design
Taartkleedje – Action

*Bedankt voor jullie reacties met tips over het maken van een header! Ik ga er van het weekend eens naar kijken en er mee aan de slag!*

Liefs, Marjolein

8 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuke kaart Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk kaarttje! Daar knap je wel van op als je in de lappenmand zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een hartstikke vrolijk kaartje, daar kikkert iemand vast wel van op!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke opkikker Marjolein! De vrolijke kikkertjes toveren meteen een lach op het gezicht van de zieke ontvanger :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als mensen daar niet vrolijk en beter van worden....superleuke kaart!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke beterschapskaart,Marjolein.Hier kikker je van op :).
    Ik ben gelijk volger geworden.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!