Pagina's

vrijdag 25 maart 2016

Cadeaudoosje #2

Aniet & Manja welkom als nieuwe volger op mijn blog!

Voor we het weekend in gaan, hier nog een leuk cadeaudoosje! Laatst maakte ik er hier ook al eentje, en omdat er nog meer babynieuws in de familie is, had ik weer reden tot het maken van zo’n leuk doosje! :)

Ik gebruikte deze keer het papier van ‘Hello Sweet Baby’ en omdat we het geslacht nog niet weten, verscheen er aan de ene kant blauw en aan de andere kant roze, daar tussenin kwam het beigepapier.
 
Ook deze keer kwam er weer een raampje in het doosje, waar al een nieuwsgierige baby om het hoekje komt gluren. De stempel 'Kiekeboe!' maakte het geheel helemaal af.
 

 
Uiteraard mag mijn liefde voor diertjes ook niet ontbreken en dus verscheen de olifant op de ene kant, en het schaapje aan de andere kant. Het schaapje ligt heerlijk te dromen onder de wolken, maan en sterren! Tot slot stempelde ik nog een vrolijke baby die ik inkleurde met aquarelpotloden en deze verscheen op mijn laatste vlak die ik over had.


 
Daarna moesten er nog gaatjes boven in het doosje komen, de vorige keer was dit een heel gepriegel, maar nu ging ik aan de slag met een gaatjestang voor riemen, en hup de gaatjes zaten er zo in! Nog een lintje erdoor, het presentje erin, en de cadeaudoosje kan dicht.
 
Gebruikte materialen:

-Pretty Paper Bloc – PB7041 Hello Sweet Baby – Marianne Design
- COL1384 – Eline’s Olifant – Marianne Design
- COL1385 – Eline’s Schaap – Marianne Design
- COL1387 – Eline’s Baby – Marianne Design
- EC0107 – Clearstamp baby + tekst ‘kiekeboe’
- Lint – Xenos
- Mica Sheet

Iedereen een heel mooi & fijn paasweekend gewenst!

Liefs,
Marjolein

7 opmerkingen:

  1. Schattig cadeaudoosje, Marjolein! Heel leuk gedaan :) Fijne Paasdagen!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief melkpakje Marjolein!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk doosje! Als er babynieuws te vieren valt, is dit wel een hele originele verpakking om iets cadeau te doen. Roze en blauw, heel slim, kun je nog alle kanten op. Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gaaf doosje Marjolein....schitterend!
    Groetjes en fijne paasdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk marjolein
    jij houdt ook van de diertjes van eline haha!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marjolein,
    Jij maakt ook superleuke kaartjes. Dit is echt wel mijn stijl. Zo ook dit 'melkpakje'. Heel leuk gemaakt en leuk om een cadeautje in te doen.
    De diertjes van Eline zijn super!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!