Pagina's

vrijdag 18 maart 2016

Gastdesigner - MD Challenge

Sylviahobbycards welkom als nieuwe volger op mijn blog!

Zo daar ben ik weer! Is alweer eventjes terug.. Maar afgelopen week lag ik ziek op bed.. Iedereen hoor je er wel over, en nu was ik dus aan de beurt! Vandaar dat het even stil was hier..
 
Op het Marianne Design Challengeblog was ik uitgekozen als gastdesigner, dat betekende dat ik voor deze challenge een voorbeeldkaart mocht maken, superleuk! De opdracht is maak een kaart/creatie met een afbeelding of stempel met snoesje erop.
 
Het idee was er al snel, ik wilde weer eens een ander patroon proberen en na wat gepuzzel is het aardig gelukt al zeg ik het zelf!
 
Omdat het bijna lente is, besloot ik er ook een vrolijk lentekaartje van te maken, en het papier van Rose Garden past hier prima bij. Het vrolijke snoesje is ook al helemaal in de lentesferen. En bij de lente horen natuurlijk ook de lieve lammetjes en schaapjes dus zo verscheen er ook een schaapje op de kaart!

 
Op de foto misschien niet helemaal goed te zien, maar op de cirkel borduurde ik nog een zachtroze randje, en met 3D-Kit plakte ik dit op de kaart. Tot slot nog de tekst ‘gefeliciteerd’ erop, en bovenin nog wat vrolijke roze knoopjes.
 
 
Gebruikte Materialen:
 
-Pretty Paper Bloc – PK9102 Rose Garden – Marianne Design
-3DHM0053 – Knipvel Snoesje – Marianne Design
-CR1248 – Circleflower – Marianne Design
-COL1385 – Eline’s Schaap – Marianne Design
-EC0138 - Tekst: ‘gefeliciteerd’ – Marianne Design
Knoopjes – Action

 
Liefs,
Marjolein

10 opmerkingen:

  1. Leuk en vrolijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend dat de griep jou ook te pakken heeft gehad! Gelukkig ben je weer beter :) Leuke en vrolijke lentekaart Marjolein! Mooi model, vrolijke kleuren, lief schaapje en het zachtroze randje is een lieve touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziek, balen! Gelukkig ben je weer zo ver opgeknapt dat er een kaartje op je blog verschijnt. En wat een leuke. Snoesje, een schaap en veel lentekleurtjes. Mooi ook dat geborduurde randje. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief en vrolijk kaartje heb je gemaakt Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje!
    Hopelijk ben je nu weer helemaal opgeknapt. De griep had mij pas ook te pakken...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marjolein, schattige kaartje! Leuk dat je ook een blog begonnen bent en wat een eer meteen gastdesigner, top, ik ga je volgen...
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een prachtige kaart heb je gemakat Mooie zachte kleuren en dat maakt het heel lente-achtig! Die griep schijnt hele naar te zijn en ik hoop dat ik er van verschoond blijf! Hopelijk ben jij weer snel de oude!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes maak je. Ik ben zojuist volger geworden.
    Ik zou het leuk vinden, als je mijn blog ook een bezoekje wil brengen. Gezellig :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart,Marjolein.Leuke kleurtjes en wat een schattig schaapje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Marjolein. IK ga je volgen. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!