Pagina's

woensdag 2 maart 2016

Birthday Wishes!

Nog snel even een kaartje vandaag! Ik maakte deze kaart naar aanleiding van de challenge op het Don&Daisy Blog

Het was even zoeken wat ik er precies wilde, maar na wat gepuzzel met papiertjes en verschillende mallen was dit het resultaat. Ik deed onder het plaatje nog een leuk klein labeltje, en bovenin nog een leuk lintje.

Ik stempelde de tekst ‘Birthday Wishes’ er nog op. Al twijfelde ik daarna wel of dit de juiste tekst was, want ik bedacht me dat het ook wel een leuk trouwkaartjes was geweest, maar de stempel was er nu al op gezet! :)
Gebruikte materialen:
 
-Pretty Paper Bloc – PK7045 Fresh Flowers – Marianne Design
-CR1248 – bloem & bladeren – Marianne Design
-EC0138 – Stempel ‘Birthday Wishes’ – Eline Pellinkhof
-DDK3215 – Knipvel Don&Daisy
-Lint ‘Handmade with love’ – Marianne Design
-Label - Hema

 

Liefs,
Marjolein

7 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Marjolein! Don en Daisy zijn ook zo'n leuk stel..En voor en verjaardag kan het prima! Een toost uitbrengen op de jarige!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig plaatje en supermooi ingekleurd. Hij past echt prachtig op het kaartje! Kan best voor een verjaardag!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    Don en Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart geworden, leuk dat je mee doet aan onze challenge.
    Groetjes van Judith
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke en vrolijke kaart Marjolein!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!