Pagina's

dinsdag 8 maart 2016

Verjaardag #3 - Rode rozen

Vandaag een leuk maar simpel felicitatiekaartje! Ik gebruikte het papier French Roses, en dit mooie papier heeft verder eigenlijk niet heel veel meer nodig, doordat het papier van zich zelf al mooie versiersels heeft.

Ik maakte er een bosje rozen bij, en zorgde met behulp van fineliners nog voor wat diepte op de rozen en bladeren. Ik deed achter de rozen nog een leuk lintje van kant, en stopte tussen de mooie rode rozen nog een leuk labeltje waarop ik de tekst ‘van harte gefeliciteerd’ stempelde. Links onderin verschenen nog twee knoopjes en klaar was het kaartje!
 

Omdat het kaartje voor een echtpaar is die 40 jaar getrouwd zijn, vond ik het leuk om dit toch ook nog ergens te vermelden, en dus verscheen er aan de binnenkant van de kaart een ballonnetje met daarop '40' gestempeld.

 
Gebruikte materialen:
 
-Pretty Paper Bloc – PK9106 French Roses – Marianne Design
-LR0294 – Roos – Marianne Design
-PP1401 – Ballon – Marianne Design
-CS0881 – Stempel ‘Van harte gefeliciteerd’ – Marianne Design
-Knoopjes – Action

*Ik ben alweer een tijdje bezig met mijn blog, en wat is het leuk! Ik geniet volop van alle leuke en lieve reacties van jullie! Nu zou ik alleen graag mijn blog en met name mijn header bovenin willen opleuken, alleen kom ik er nog niet echt uit hoe dit moet.. Hebben jullie tips/ideeën hiervoor? Hoe hebben jullie dit gedaan? Ik hoor het graag!*

Liefs, Marjolein

4 opmerkingen:

  1. Bloggen is leuk hè?! Ik word ook altijd blij van het lezen van reacties. Kost soms wel veel tijd, maar ja... houdt ons wel van de straat ;) De rozenrand op het designpapier is heel mooi. De roosjes staan er prachtig bij. Leuk afgewerkt ook, met het kant en de knoopjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit papier heeft inderdaad niet veel nodig. Mooi gemaakt zeg! Leuk met dat ballonnetje aan de binnenkant. Ik heb voor mijn header (is wel een eenvoudige) gewerkt met picmonkey. Klik op design en je kunt van alles zelf ontwerpen.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie rozenkaart Marjolein! Het papier had inderdaad niet meer nodig en je hebt de cijfers mooi verwerkt! Ik heb mijn header gemaakt in een bewerkingsprogramma. Je kan er veel gratis downloaden. Rimmie beschreef er al een en je hebt ook nog Paint.net. Heel fijn programma :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie feestelijke kaart Marjolein.
    De rode rozen zijn prachtig bij het dessinpapier.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!