Pagina's

woensdag 6 april 2016

Een hart van Washitape..

Hier weer een keer een kaartje met washitape. Deze keer een liefdeskaartje! Op de kaart tekende ik eerst een hart, dit was de basis voor mijn kaart. Nadat ik verschillende rolletjes washitape had uitgezocht, kon het plakken beginnen! Ik begon eerst met de buitenkant, en daarna maakte ik de binnenkant helemaal vol.

 
Met een zwarte fineliner maakte ik nog een mooi kader om de kaart heen, en verschenen er aan beide kanten nog een paar pailletjes (oeps, na het maken van de foto kwam ik erachter de er linksonder een pailletje niet goed was blijven plakken, daarna snel nog een nieuw pailletje opgeplakt, het moet aan beide kanten wel kloppen natuurlijk... ben een kleine perfectionist.. herkenbaar?)

Als laatste verscheen er nog de tekst ‘veel geluk’ op de kaart, en de kaart was af!


Gebruikte Materialen:

-Washitape – Action,Hema
-EC0152 Stempel ‘veel geluk’
-Zwarte fineliner
-Rode pailletjes

 
Liefs,
Marjolein

8 opmerkingen:

  1. Een washi hart, wat een gaaf idee! Hele leuke kaart. Ik ben blij dat je die ene sequin nog opgeplakt hebt ;) Ook ik hou ervan als alles klopt, hihihi. Je perfectionisme is dus wel enigszins herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi gelukkig maar dat ik niet de enigste ben.. :-)

      Verwijderen
  2. Wat leuk zo Marjolein zo'n hart van washi tape. Ook je envelop kaarten uit je vorige post zijn leuk geworden.
    En dat perfectionisme dat herken ik geloof ik wel een beetje.
    Fijne dag!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je leuke berichtje!
      Jij ook een hele fijne dag!

      Verwijderen
  3. Zeker herkenbaar hier nog zo een hihi ;) Heel leuk gedaan met het Whasi tape in hart vorm Marjolein!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, zo te lezen zijn we niet de enigste die ietwat perfectionistisch zijn.. :)

      Bedankt voor je leuke berichtje!

      Verwijderen
  4. Super! Wat een leuke kaart. En eh nee....dat heb ik niet echt. Zo vind ik de kaar ook heel leuk, met 2 en 3 pailletjes....
    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee...en ook de kleurtjes zijn super!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!