Pagina's

zondag 24 april 2016

Envelopkaart - Verjaardag

Deze keer weer een envelopkaart! Ik maakte deze laatste ook al hier en hier. Een heel makkelijk model die ook snel gemaakt is, en ideaal voor het geven van cadeaukaarten of geld!

Laatst was ik mijn papierblokken aan het opruimen en kwam ik een papierblokje tegen van de action die nog helemaal ongebruikt was. Ik besloot dit papier eens te gaan gebruiken, want het is veel te mooi om het zo in de kast te laten liggen.


Dus zo belande deze papiertjes al snel op de kaart, en landde er ook nog een prachtige vlinder op de kaart, nog een leuk roze lintje erbij, en een leuke tekst en de kaart was klaar.

Als ik heel eerlijk ben was ik in het begin niet heel enthousiast over het eindresultaat, maar ik begin hem zo langzaam toch wel leuker te vinden.. ach, je kan niet altijd super enthousiast zijn over je resultaten toch.. En inmiddels heeft de kaart een bestemming gekregen, en was diegene er erg blij mee!

Gebruikte materialen:

-Papier blok – Action
- Stans Vlinder
- Lint – Action
- EC0138 – Stempel : ‘Van Harte Gefeliciteerd’ – Marianne Design

 
Liefs, Marjolein

1 opmerking:

  1. Ben ik ook niet altijd hoor, tevreden over het resultaat. Je enveloppekaartje is mooi en de vlinder krijgt alle aandacht!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!