Pagina's

maandag 4 april 2016

Nog meer envelopkaarten...

Van de week liet ik ook dit leuke model voor een envelopkaart zien, en omdat deze heel gemakkelijk te maken is, ontstond er al snel een klein voorraadje.


Deze keer gebruikte ik het zwart-witte papier uit het blok Noir&Blanc. In mijn voorraad stansen kwam ik nog een vlinder tegen, en ik bedacht mij dat ik deze nog niet heel veel gebruikt had. Dus reden om deze mooie vlinder een plekje te geven op de kaart, nog een leuke stempel erbij en de kaart was klaar.
 

Ik maakte nog een variant met dit papier, het idee was om hier een paar ballonnen op te maken, maar toen ik dit voor me had liggen, vond ik dit helemaal niets. Toen zag ik ergens op mijn bureau een aantal olifantjes, die ik pas had gemaakt zodat ik weer een voorraadje olifantjes had. En één van die olifantjes keek mij zo lief aan, dat de olifant wel op de kaart moest komen... En dus hop de olifant erop, ballonnetjes erbij en ik was zeer tevreden! Als laatste verscheen er nog een leuke tekst en nog een paar knoopjes erbij, en toen was de volgende envelopkaart ook klaar!
 
 

Gebruikte materialen:

-Pretty Paper Bloc – PK9103 Noir&Blanc – Marianne Design
- COL1384 – Eline’s Olifant – Marianne Design
-PP1401 – Ballon – Marianne Design
- Vlinder stans (weet niet meer welk merk)
-EC0152 – Stempel ‘het leven is een feestje’ – Marianne Design
-EC0138 – Stempel ’n heel fijne dag’ – Marianne Design
-Knoopjes - Action

Liefs,
Marjolein

4 opmerkingen:

  1. Altijd handig, een voorraadje van zulke leuke envelopkaarten! De vlinderstans die je gebruikt hebt is mooi, nog nooit eerder gezien. En het olifantje maakt het ballonkaartje wel heel leuk én lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee leuke cadeauenveloppen Marjolein! Mooi model en de zwart/wit combi met de kleuren van de vlinder, de knopen en het olifantje zijn een leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn leuk Marjolein! En zo handig om wat in voorraad te hebben! Zou ik ook moeten doen. Mijn kinderen vargen er wel eens naar en dan is het altijd laatste minutenwerk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi!

      Dankjewel! :) Ja toch wel handig zo'n voorraadje hoor! Zelf ben ik daar ook niet zo van, maar nu was ik zo lekker bezig dat ik dacht, ik kan er wel een paar maken, en dan allemaal toch net even anders..

      Verwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!