Pagina's

dinsdag 19 april 2016

Kasteel - Hoera!

Afgelopen vrijdag ben ik naar de creabeurs in Rijswijk geweest, en hier een hoop nieuwe spullen gekocht en veel ideeën opgedaan! Met al deze spulletjes ging ik natuurlijk gelijk aan de slag, en ontstond dit kaartje met het kasteel!

 
Ik begon met het kasteel en het papier celebrations. Al snel had dit een plekje op mijn kaart. Bij het kasteel zitten ook hele leuke stempeltjes dus verschenen er ook een stoer zwaard en schild op de kaart. Het leek mij leuk om het kasteel in het gras te zetten met nog wat leuke bloemetjes ernaast.

Tot slot maakte ik nog een leuke slinger met de tekst 'hoera'. En plots schoot daar door het kasteel ook nog een klein, ondeugend muisje..

Gebruikte materialen:

-Pretty Paper blok – PK9131 – Marianne Design
-COL1404 – Kasteel – Marianne Design
-CR1355 – Gras – Marianne Design
-HT1602 – Stempel muisje – Marianne Design
-LR0400 – Tiny’s crocus – Marianne Design
-LR0340 – Alphabet letters – Marianne Design


Liefs,
Marjolein

8 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! Geniet nog van je spulletjes! Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nieuwe spullen... dan wordt knutselen ineens weer extra leuk :) Wat een vrolijke kaart met dat kasteel erop. Geweldige jongenskaart. Mijn zoons waren vroeger helemaal weg van kastelen, dus dat zit wel goed. Hihihi, dat muisje... keileuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke en stoere kaart Marjolein! Het muisje is een leuk detail :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. grappig met het piepkleine muisje. Kan me voorstellen dat er in een kasteel nog wel zullen rondlopen...
    mooi werk!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marjolein,
    wat een enige kaart! Leuk om meteen met je nieuwe spullen aan de slag te gaan he? EN dat muisje is wel heel scahttig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stoere kaart! Heerlijk om met je nieuwe spulletjes aan de slag te kunnen gaan.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart. De paper pad heb ik ook gekocht. lekkere vrolijke kleurtjes. Ja, en die muisjes stempel is ook zo grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kasteel!!! Gaaf het om zo met je nieuwe spulletjes aan de slag te gaan. En weer zo'n leuke cadeauenvelop.
    Fijne week!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!