Pagina's

vrijdag 8 april 2016

Verrassingspost voor Eline..

Margot & Janneke welkom als volger van mijn blog!

Een tijdje terug kreeg ik van Miranda en Janneke een mailtje met het idee om Eline eens te verrassen met een doos vol creaties. Dit voor al het moois wat zij ontwerpt, en waar zij ons keer op keer weer erg blij mee maakt. En wat is er dan leuker om al je ontworpen producten terug te vinden op creaties van ons allemaal!

Natuurlijk wilde ik hier aan meewerken en dus ging ik snel aan de slag. Ik had al vrij snel het idee om zoveel mogelijk diertjes die ik in mijn voorraad heb te verwerken op de kaart, Ik gebruikte dit model zodat er lekker veel diertjes op de kaart konden. Omdat de olifant en de giraf twee dikke vriendjes van elkaar zijn mochten die een mooi plekje in het midden van de kaart, naast elkaar.. maar plots verschenen daar ook twee nieuwsgierige kikkers om de hoek, die wilde natuurlijk ook even hun gezicht aan ons laten zien!
 
 
Als laatste kreeg één van de lieve schaapjes ook nog een prachtig plekje op de kaart. Tot slot maakte ik de kaart af met wat leuke hartjes en de toepasselijke stempel 'SuperGeweldigFantastisch' want dat beschrijft in één woord heel goed hoe wij alle ontwerpen van Eline wel niet vinden! :-)
 
 
Nieuwsgierig naar de andere creaties die gemaakt zijn voor Eline? Ga dan naar de blog van Janneke
en Miranda , zij hebben een prachtig overzicht gemaakt van alle inzendingen!
 
Gebruikte materialen:

-Pretty Paper Bloc – PB7045 Fresh Flowers – Marianne Design/Eline Pellinkhof
-COL1352 – Eline’s Frog – Marianne Design/Eline Pellinkhof
-COL1384 – Eline’s Olifant – Marianne Design/Eline Pellinkhof
-COL1385 – Eline’s Schaap – Marianne Design/Eline Pellinkhof
-COL1386 – Eline’s Giraf – Marianne Design/Eline Pellinkhof
-CR1248 – Circle Flower – Marianne Design
-EC0138 – stempel ‘SuperGeweldigFantastisch!’ – Marianne Design/Eline Pellinkhof
- Houten hartjes – Xenos
 
Liefs,
Marjolein

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Goed idee dit model, geeft diepte aan je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie kaart heb je voor Eline gemaakt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjolein,
    Ik vind je kaartje zo ontzettend leuk met dat trappetje.
    Hihi, die kikker mag wel uitkijken dat hij niet van het kaartje rolt ;-)
    Gezellig dat je mee hebt gedaan met deze verrassingsaktie voor Eline.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En op die manier kom ik eens een kijkje bij jou nemen. Wat een leuke kaarten maak je! ik ga nog wat verder rondneuzen en ben alvast volger geworden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Marjolein! Mooi model, vrolijke kleuren en wat een leuke beestenboel :) Super lief dat je meedeed aan de actie om Eline te verrassen!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. reuzemooie kaart Marjolein!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. even verder gesnuffeld op je blog: je hebt er een volger bij!

      Verwijderen
  7. Wat een vrolijke beestenboel op jouw kaart! Leuk dat je hebt meegedan om Eline te verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk opzetje. Zo komt er meer diepte in de kaart. Ook zo grappig dat de kikkers om een hoekje komen kijken. Kortom...kaartje zeer geslaagd voor Eline.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Slim dit model! Niet alleen om dat 'ie heel leuk is, maar ook omdat je er zo nog meer op kwijt kunt. En als je zoveel diertjes hebt, is dat wel handig. Erg leuk deze vrolijke kaart mét humor! Ontzettend bedankt voor je deelname aan onze verrassingsactie! Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi geworden Marjolein!!! Leuk met al die diertjes erop. Gave kleuren ook!!!

    Fijn weekend!!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig leuk kaartje heb je gemaakt voor Eline!!!!
    Super dit model. De verschillende diertjes erop maken het helemaal af.
    Top kaartje!


    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je een bericht op mijn blog hebt achter gelaten Marjolein, ik vond jouw kaartje voor Eline ook zo gaaf! Leuk dat ze zo is verwend hè!
    Fijn weekend en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart heb je gemaakt voor Eline!! Leuk dat model, waar je zoveel diertjes op kwijt kunt!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Marjolein, hartelijk dank dat je mijn volger bent geworden. Ik ben natuurlijk ook gelijk bij jou komen spieken en ook jou gaan volgen ;-)

    Wat heb jij een vreselijk leuke kaart voor Eline gemaakt. Heel erg leuk :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!