Pagina's

zondag 29 mei 2016

Hoera, een kleinkind!

Deze keer een kaartje voor een kersverse oma & opa! Ze zijn een trotse oma & opa geworden van een meisje, dus moest er natuurlijk roze in de kaart verwerkt worden. Ik gebruikte het papier Eline’s Babies.


Omdat ik een tijdje geleden op de beurs dat-o-zo-schattige hertje heb aangeschaft vond ik dat deze wel op de kaart mocht verschijnen..  Met de nieuwe cirkel stans die ook op de beurs werd aangeschaft maakte ik een leuk luikje waar de baby tevoorschijn komt.


Voor het mutsje van de baby gebruikte ik ook een stukje uit het papierblok. In de hoek linksboven nog twee lieve hartjes, en onderaan de tekst ‘Een kleinkind geboren’.

Gebruikte materialen:

-Pretty Paper Blok – PB7050 Eline´s Babies – Eline Pellinkhof
 -COL1401 – Eline’s Hert – Eline Pellinkhof
-COL1387 – Eline’s Baby – Eline Pellinkhof
- CR1360 – Basic Circle – Marianne Design
-EC0107 – Stempel ‘Een kleinkind geboren’ – Marianne design
-Houten hartjes – Xenos

 
Liefs, Marjolein

5 opmerkingen:

  1. Echt een ontzettend leuk en feil kaartje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat een lief kaartje! Dat hertje is zo cute. En ook het babyhoofdje is schattig, zeker zo in die mooie cirkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Marjolein, zo schattig!

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!