Pagina's

woensdag 11 mei 2016

Nieuwe woning! #1 - Serie van 4

Zo daar ben ik eindelijk weer hoor! Het is even een tijdje stil geweest hier.. Eerst had ik op mijn werk een drukke week, en daarna was ik zelf een weekje met vakantie. Vandaar dat er even geen nieuwe berichten verschenen hier.

Maar we zijn er weer, en er zijn de afgelopen tijd genoeg kaartjes gemaakt en nog genoeg ideeën die uitgewerkt moeten worden!
Vandaag laat ik een verhuiskaartje zien. Kaartjes die ik normaal nooit maak, maar die ik opeens even nodig had. En omdat ik zo lekker bezig was met dit kaartje verschenen er zo nog 3 verhuiskaartjes in dezelfde stijl maar dan net even anders, maar die verschijnen in de loop van de week.

 
Ik gebruikte mijn nieuwe papier La Provence, ik zocht drie bijpassende kleurtjes en maakte er stroken van die op de kaart verschenen. Ik stanste vervolgens de tekst nieuwe woning uit die ik nog inkleurde met een fineliner, zodat de tekst goed duidelijk was.
Onderaan verscheen met 3D-kit verhoogd een huisje die precies op het rondje paste. Met daarnaast nog de leuke rand-stans met hartjes.
Tot slot nog wat leuke pareltjes bovenin, en een stempel ‘veel geluk’ in het midden met wat vrolijke bloemetjes erbij. En klaar was mijn eerste verhuiskaartje!

Gebruikte materialen:

-Pretty Paper Blok – PK9132 La Provence – Marianne Design
-CR1360 – Cirkel – Marianne Design
-CR1311 – ‘Nieuwe Woning’ – Marianne Design
-C1362 – Rand stans – Marianne Design
-COL1329 – Huisje uit de Christmas Village – Marianne Design
- EC0152 – Stempel ‘veel geluk’ – Marianne Design
-Pareltjes – Action

 
Liefs, Marjolein

7 opmerkingen:

  1. Wat heb je een leuk kaartje voor een nieuwe woning gemaakt Marjolei....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk verhuiskaartje! En wat is het dp prachtig!!! Is echt één van de favorieten op dit moment! Ben benieuwd naar de rest!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke verhuiskaartje Marjolein! Heerlijk dat je op vakantie bent geweest! Welkom terug :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk dat je een weekje op vakantie bent geweest! Goed gepland na een extra drukke week ;) Je verhuiskaartje is leuk. Ben nu al benieuwd naar nummer 2, 3 en 4. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marjolein
    Wat een superleuke verhuiskaart, het DP is heel mooi.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi lief verhuiskaartje Marjolein :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marjolein.

    Wat heb ik genoten van jouw mooie creaties.
    Prachtig allemaal.
    Ook dit verhuiskaartje is super.
    Ik ben ook maar gelijk volger geworden.

    Lieve groet Giny
    http://gibaswenskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!