Pagina's

woensdag 18 mei 2016

Nieuwe woning! #2 - Serie van 4

Vandaag het tweede verhuiskaartje uit de serie van 4!

Ik gebruikte weer hetzelfde papier alleen kwam er dit keer een strookje extra tussen.  Ik stanste de tekst ‘nieuwe woning’ uit en die stanste ik gelijk maar een paar keer uit, wat overigens ook met de rest gebeurde want ik had nog genoeg inspiratie voor nog meer kaarten..
 
Het huisje uit de ‘Christmas Village’ kreeg ook weer een mooi plekje op de kaart. Dit keer mooi in het midden. De mooie rand-stans met hartjes verscheen onderaan de kaart. Tot slot nog wat pareltjes links in de hoek. En de stempel ‘veel geluk’ en het tweede verhuiskaartje was klaar!

 
Gebruikte materialen:

-Pretty Paper Blok – PK9132 La Provence – Marianne Design
-CR1360 – Cirkel – Marianne Design
-CR1311 – ‘Nieuwe Woning’ – Marianne Design
-C1362 – Rand stans – Marianne Design
-COL1329 – Huisje uit de Christmas Village – Marianne Design
- EC0152 – Stempel ‘veel geluk’ – Marianne Design
-Pareltjes – Action

 

Liefs, Marjolein

6 opmerkingen:

  1. Ook deze verhuiskaart is mooi Marjolein!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart marjolein, vind het papier ook super mooi!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze verhuiskaart is weer prachtig.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Marjolein, mooi :-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!