Pagina's

maandag 23 mei 2016

Nieuwe woning #3 - De laatste 2..

Vandaag de laatste 2 kaartjes uit de verhuiskaarten serie!

Ook hier gebruikte ik weer hetzelfde papier en materiaal. Dat lag tenslotte al verspreid over mijn bureau, dus hoefde het alleen nog maar een plekje te vinden op de kaarten.


 
Heerlijk om zo’n serie kaarten te maken! Vaak maak ik er steeds maar één en wil ik dan weer wat anders maken. Maar nu alle spullen toch uitgestald op m’n bureau lagen besloot ik eens een serie kaartjes te maken, maar dan wel elk kaartje weer net even anders, en wat mij betreft is dat prima gelukt!

Gebruikte materialen:

-Pretty Paper Blok – PK9132 La Provence – Marianne Design
-CR1360 – Cirkel – Marianne Design
-CR1311 – ‘Nieuwe Woning’ – Marianne Design
-C1362 – Rand stans – Marianne Design
-COL1329 – Huisje uit de Christmas Village – Marianne Design
- EC0152 – Stempel ‘veel geluk’ – Marianne Design
-Pareltjes – Action

 
Liefs, Marjolein

4 opmerkingen:

  1. Leuke serie! Goed idee ook, waarom zou je altijd maar één kaartje maken en vervolgens weer iets heel nieuws bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke serie Marjolein en altijd handig als je een voorraadje hebt....
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave serie heb je gemaakt! Ik vind ze super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart Marjolein en inderdaad...handig om een voorraadje te hebben :-)

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!