Pagina's

zondag 5 juni 2016

Hoera, een kleinkind! #2

Laatst maakte ik een kaartje voor een kersverse opa en oma, maar voor de andere opa en oma moest natuurlijk ook een kaartje gemaakt worden!

Dit keer gebruikte ik het papier Peach&Mint en combineerde ik het roze met het mooie mintgroen. In het midden van de kaart kwam de circle flower, en daarop kwam de baby in een mooi lief roze pakje met een lekker warm mutsje op haar hoofdje..
 

Onderaan verscheen nog een strookje washitape, en links bovenin de stempel ‘een kleinkind geboren’ tot slot nog wat hartjes erbij en de kaart was klaar!

Gebruikte materialen:

-Pretty Paper Blok – PB7042 Peach&Mint – Marianne Design
-COL1387 – Eline’s baby – Marianne Design
- CR1248 – Circle stitch – Marianne Design
-EC0107 – Stempel ‘Een kleinkind geboren’ – Marianne design
-Houten hartjes – Xenos
-Washitape – Pipoos

 
Liefs, Marjolein

7 opmerkingen:

  1. Het is een heel leuk kaartje geworden Marjolein. De combinatie van de kleuren is ook heel mooi.
    Ik ben ook je volger geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig babykaartje, de baby van Eline bljft mooi, ook dit blokje is super voor lieve kaartjes!
    groetjes en fijne zondag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enig kaartje heb je gemaakt! Zo lief in het roze en mintgroen.
    Zullen de opa en oma heel gaaf vinden!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus ook een Stickey Sunday bij jou!
    Lief kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje! De combinatie van deze twee kleuren is hartsikke mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!