Pagina's

maandag 20 juni 2016

Hoera, 't is je verjaardag!

Alweer veel te lang geleden dat ik wat heb laten horen! Maar mijn laptop heeft wat problemen waardoor ik deze niet meer kon gebruiken.. en dus ook niet bij mijn vooruit geschreven berichten kon. Dat betekende dat ik dus even tijd moest vinden om op een andere laptop de berichten weer te schrijven, en dat is gelukt! Ik ben er weer!

 
Laatst heb ik nieuwe stempels aangeschaft die al een tijdje op mijn lijstje staan, namelijk die van Els Brigé. Ik schafte de stempelset ’t is je verjaardag’ aan, en ben er gelijk mee aan de slag gegaan!
Ik gebruikte het grootste label uit de craftables labels. Deze stanste ik twee keer uit, één keertje in kraft en de tweede keer in het mooie designpapier La Provence.
 
Bovenaan het label stempelde ik de tekst ‘Hoera’ met daaronder ’t is je verjaardag’ en omdat ik toch lekker aan het stempelen was besloot ik onderaan ook nog een heerlijk taartje met een lief, klein ondeugend muisje ernaast te stempelen. Ingekleurd met distress inkt & memento-inkt met behulp van een waterpen. Gelijk geoefend met het inkleuren van stempeltjes want dat deed ik nog niet zoveel, maar ik ben zelf best tevreden met het resultaat!

Tot slot plakte ik het paarse label een beetje schuin op het kraftkleurige label, nog een bijpassend lintje erdoor en je hebt een leuk label wat je bij een cadeautje kan stoppen of gewoon zo kan geven!


       Gebruikte materialen:

-Pretty Paper Blok – PK9132 La Provence – Marianne Design
-CR1352 – Craftable label – Marianne Design
-HT1602 – Stempelset ‘feestmuizen’ – Marianne Design
-Stempelset ‘t is je verjaardag!’ – Els Brigé

 

Liefs,
Marjolein

3 opmerkingen:

  1. Die stempels van Els Brigé zijn zo mooi. Het muisje en de taart passen er perfect bij. Mooi papier ook. Labels zijn altijd leuk. Of je zo nou als kaart gebruikt of aan een cadeautje hangt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat zijn leuke stempels hé. Tof resultaat, dat labeltje!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!