Pagina's

donderdag 9 juni 2016

Kaart in Fotolijst #1 - Hoera een Meisje!

Vandaag een kaart in een fotolijst! Ik kocht bij de Ikea een Ribba Fotolijst, met deze fotolijst ontstaat er een soort 3D-effect.

Laatst maakte ik al kaartjes voor de opa en oma’s, deze ‘kaart in een fotolijst’ werd voor de trotse ouders.

Ik gebruikte het mintgroene/blauwe papier uit Eline’s Babies, deze kleur koos ik omdat in de babykamer deze kleur ook weer terugkomt! Er verschenen ook twee hele lieve aapjes in het lijstje die vol trots de slinger met de naam van de kleine meid vasthouden.
 

Linksboven in kwam nog een lief hoofdje van de baby tevoorschijn met in haar handen de datum waarop ze geboren is. Tot slot nog een stempel en wat houten sterretjes erbij en de ‘kaart in een fotolijst’ was af. Met roze-witte muisjes versierde ik de fotolijst nog.

De foto is niet helemaal goed van kwaliteit, maar ik was vergeten om met mijn goede camera een foto te maken. Gelukkig stond er nog wel een foto op mijn telefoon.

Gebruikte materialen:

-Pretty Paper Blok – PB7049 Eline’s Babies Blue – Marianne Design
-COL1387 – Eline’s baby – Marianne Design
-COL1399 – Eline’s Monkey – Marianne Design
-EC0107 – Stempel ‘Hoera een meisje geboren’ – Marianne design
-Stempel datum – Leane Creatief Maanden
-Houten sterretjes – Xenos
-Ribba Fotolijst - Ikea


Liefs, Marjolein

4 opmerkingen:

  1. Heel leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kaartjes in lijstjes worden gewoon een soort schilderijtjes, leuk! Deze is extra gaaf door de tussenruimte die je gevuld hebt met roze muisjes. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat heb je heel erg leuk gemaakt Marjolein!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!