Pagina's

woensdag 22 juni 2016

'n opkikkertje! - MD Challenge

Op het Marianne Design Blog loopt er dit moment weer een leuke challenge, met dit keer als thema: beterschap! En dus ging ik direct aan de slag met de vrolijke kikkertjes in combinatie met de lieve hartjes op de achtergrond! Ik gebruikte het mooie papier ‘La Provence’ mijn favoriete papiertjes op dit moment!


Tot slot nog de bijpassende stempel ’n opkikkertje’ en de kaart was af. Hier moet je haast wel snel weer van opknappen toch?

Ik twijfelde of de kaart niet te ‘saai’ was, maar ik denk dat ik toch wel tevreden ben met de kaart! ‘Less is More’ zeggen we bij deze kaart maar!

 
       Gebruikte materialen:

-Pretty Paper Blok – PK9132 La Provence – Marianne Design
-COL1352 – Kikker – Marianne Design
-CR1360 – Basic Circle – Marianne Design
-DF3414 – Design Folder ‘Hearts’ – Marianne Design
-EC0152 – stempel ‘n opkikkertje’ – Marianne Design

 
Liefs,
Marjolein

6 opmerkingen:

  1. Wat een enige opkikkerkaart Marjolein. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf die kikker voor op een beterschapskaartje! Groen en paars, mooie combi is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief opkikkerkaartje Marjolein.
    Gezellig dat je nog op de valreep met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Marjolein ,daar
    kikker je echt van op zeg .
    Groet Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!